7 Trin til Succes!

Det er nemmere at tabe dig med Zotrim.

Følg vores 7 Trin til Succes for at sikre dig, at du holder dit vægttab!

1. Spis klogt

Spis morgenmad med masser af fiber, såsom havregrød og klidflager. Du vil føle dig mæt længere, så du ikke spiser an masse inden frokost.

Spring ikke over frokost, ellers vil du ende med at spise for meget om eftermiddagen. Spis godt, men hold dig til fedtreducerede muligheder.

Lav hjemmelavet mad. Det er nemt, hurtigt, billigt, og velernærende at lave ovnbagte kartofler med bagte bønner eller en stir-fry med æg nudler.

2. Kom i gang

Læg stille ud. Dans med når radioen kører, tag to trappetrin af gangen, og gå i stedet for at tage bussen. Så længe det sætter hjertet i gang er der garanti for, at det virker.

Det behøver ikke være kedeligt at træne. Tag til Zumba time med en ven eller tag børnene med på svømmetur en weekend.

Lav målsætninger som ikke handler om vægttab. Du vil for eksempel have det godt med dig selv efter et velgørenhedsløb og det hjælper dig med at nå dine mål.

3. Tag den med ro når du spiser ude

Vær ikke bange for at spise ude, men sørg for at holde dine vaner under kontrol. Spring brødet over og gå i stedet efter forretter med lavt kalorieindhold, såsom suppe, fremfor en friturestegt camembert.

Hvis du for eksempel er ude for at spise indisk mad bør du overveje at dele en portion ris, springe naan-brødet over, og vælge en tomatbaseret sauce fremfor en cremet kokossauce.

En skive cheesecake kan indeholder op til 700 kalorier, så medmindre du har planer om at spise en enkel kugle sorbet eller en frugtbaseret budding bør du overveje at springe desserten over.

4. Spring over de flydende kalorier

Pas på hvad angår alkohol – et par glas vin kan indeholde omkring 600 kalorier. Prøv spritzer eller spiritus med kalorielette miksere.

Gå over til letmælk, så du springer over fedtet men ikke går på kompromis med alkohol.

Hvis du ikke helt kan give slip på sodavand bør du sørge for at holde dig til diet eller sukkerfrie varianter.

5. Kend dine snacks

Hvis sulten indfinder sig mellem måltider bør du prøve snacks såsom Ryvita og hytteost, eller en yoghurt med lavt fedtindhold og mysli.

Planlæg i forvejen så du altid har sunde muligheder tilgængelig – men modstå fristelsen til at lave for meget mad på en gang, da det er nemt at komme til at spise for meget.

Størrelse er vigtigere end alt andet. Hvis du slet ikke kan modstå fristelsen bør du holde dig fra muffins og kager og i stedet vælge en lille pose fedtreduceret chips eller et enkelt stykke chokolade.

6. Overvind plateauet

Driller vægten? Prøv at justere din diæt en lille smule og ændre din træningsrutine, da det ofte er det, som gør hele forskellen. Det hjælper ofte at træne ved højere intensitet. Prøv f.eks. spinning eller intervaltræning.

Koffein giver dit stofskifte et boost, så kaffe, te, Diet Coke, og grøn te hjælper Zotrim med at sætte gang i dit stofskifte.

Skrive dine måltider ned så du kan holde styr på dit kalorieindtag. Det er videnskabeligt bevist, at folk som holder styr på deres måltider under deres diæt ofte taber sig mere.

7. Hold dit vægttab

Tillykke! Du har nået din målvægt! Næste mission er at vedligeholde vægttabet...

Hold dig i gang. Folk som vedligeholder deres træningsrutiner og spisevaner formår at holde vægten nede.

Vend tilbage til din maddagbog hvis du føler, at du er ved at miste styret. Det kan ofte hjælpe dig med at få styr på kuren igen.

Hold dig til Zotrim. Ved at sørge for altid at have en pakke Zotrim ved hånden kan du med lethed bekæmpe dine dårlige madvaner og klemme dig ned i dine gamle yndlingsbukser.

Succesfuldt vægttab starter Zotrim

Følg vores 7 Trin til Succes og sæt gang i dit vægttab. Bestil Zotrim i dag.

BESTIL NU